Kariera

Pridružite se naši dinamični ekipi, ki je tukaj, da gradi odlične odnose s strankami.

Kariera

REFERENT ZA PODPORO STRANKAM (M/Ž)



Hilti Slovenija, d.o.o., ki je del mednarodne korporacije Hilti AG krepi ekipo v Oddelku podpore strankam, ki dnevno nudi podporo tako strankam kot zaposlenim v prodaji zato v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo kot Referent za podporo strankam prispeval k odličnemu odnosu in zadovoljstvu kupcev s telefonskim svetovanjem na področju učinkovitega reševanja reklamacij produktov in storitev.

Kot Referent za podporo strankam boste skrbeli za:

  • pripravo ponudb,
  • sprejem in vračanje telefonskih klicev,
  • komuniciranje z ostalimi oddelki,
  • hitro reševanje dnevnih izzivov,
  • skrb za dokumentacijo,
  • spremljanje in obdelavo naročil kupcev,
  • vnos podatkov v SAP,
  • pomoč kupcem pri digitalnih ali telefonskih nakupih,
  • obveščanje (mailing, klicanje) strank o promocijah in novostih,
  • svetovanje pri uporabi izdelkov in storitev Hilti,
  • občasno nadomeščanje sodelavcev v Hilti trgovini.

Delo poteka od ponedeljka do petka, na sedežu družbe. Pred nastopom dela je predvideno obsežno uvajalno šolanje. Za lažjo organizacijo delovnih nalog je delo podprto z naprednim IT sistemom, za dnevno uporabo je zagotovljen služben računalnik in telefon. 

Smo vzbudili vašo pozornost? Ustrezne kompetence, ki jih iščemo pri bodočem sodelavcu za uspešno opravljanje dela so:

  • višješolska izobrazba strojne, gradbene, elektro, ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 1 - 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu ali področju dela,
  • sposobnost opravljanja več delovnih nalog hkrati,
  • zelo dobre komunikacijske veščine (pisne in ustne),
  • tekoče znanje angleškega jezika,
  • dobro poznavanje dela z MS Office paketom,
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Smo podjetje, ki ceni delo in delavca zato pričakujemo prijave kandidatov, ki so predvsem timski igralci, samostojni in učinkoviti, imajo ekonomsko komercialno ali tehnično izobrazbo (strojno, elektro, gradbeno), zaželene izkušnje z delom v klicnem centru ali s svetovanjem kupcem na terenu, dobro znanje angleškega jezika in vozniški izpit. Zaposlitev je za določen čas 12 mesecev s 3 mesečno poskusno dobo.

PRODAJNI SVETOVALEC NA TERENU Z UVAJANJEM V HILTI TRGOVINI (M/Ž)

Hilti Slovenija, d.o.o., ki je del mednarodne korporacije Hilti AG v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo kot Prodajni svetovalec na terenu (m/ž) (teren Ljubljana, okolica Ljubljane, proti Trebnjem ter naprej od Trebnjega v smeri Dolenjske) z uvajanjem v Hilti trgovini prispeval k odličnemu odnosu in zadovoljstvu naših kupcev.

Stranke, ki uporabljajo Hilti proizvode so profesionalna podjetja, strokovna, z renomiranimi kompetencami in kot takšna pričakujejo kompetentnega sogovornika, zato imajo kandidati s tehničnim predznanjem iz tega področja prednost pri zaposlitvi oziroma morajo biti sposobni v kratkem času osvojiti nova tehnična znanja.

Delo je terensko in s pričetkom dela na terenu obsega dnevno uporabo službenega vozila za obiskovanje praviloma obstoječih strank s katerimi podjetje že leta sodeluje. Delovni sestanki in demonstracije proizvodov potekajo v poslovnih prostorih in na deloviščih na terenu. Za zagotavljanje kvalitetne storitve novemu soelavcu ne pomaga samo obsežno uvajalno šolanje, ki se prične z delom v Hilti prodajalni kot odlično izhodišče za pridobivanje produktnega znanja temveč tudi napredna mobilna računalniška podpora ter podpora ekipe izkušenih strokovnjakov iz Hilti podpornega centra za inženiring in produktni marketing. Delovno razmerje se sklene za določen čas 12 mesecev.

Smo vzbudili vašo pozornost? Ustrezne kompetence, ki jih iščemo pri bodočem sodelavcu za uspešno opravljanje dela so:

  • višješolska izobrazba strojne, gradbene, elektro ali druge tehnične smeri,
  • vsaj 1 - 3 leta delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu ali področju dela,
  • zelo dobre komunikacijske veščine (pisne in ustne),
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • poznavanje dela z MS Office paketom,
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Smo podjetje, ki ceni delo in delavca zato pričakujemo prijave kandidatov, ki so predvsem timski igralci, samostojni in učinkoviti, imajo ekonomsko komercialno ali tehnično izobrazbo (strojno, elektro, gradbeno), zaželene izkušnje s svetovanjem kupcem na terenu ali delom v trgovini, dobro znanje angleškega jezika in vozniški izpit.  

Če ocenjujete, da bi bil Hilti pravo podjetje za vas nam pošljite vašo prijavo skupaj z življenjepisom čim prej na e-naslov: urska.laznik@hilti.com.

TEHNIČNI SVETOVALEC (m/ž)

Hilti Slovenija, d.o.o., ki je del mednarodne korporacije Hilti AG krepi ekipo inženiringa in v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo kot tehnični svetovalec skrbel za pripravo tehničnih rešitev in tehnično svetovanje projektantom, strankam, prodajni ekipi.

Stranke, ki uporabljajo Hilti proizvode so profesionalna podjetja, strokovna, z renomiranimi kompetencami in kot takšna pričakujejo kompetentnega sogovornika. Če meniš, da si ti oseba, ki jo iščemo in želiš pusiti svoj pečat v gradbeništvu, se nam pridruži!

Kot Tehnični svetovalec - inženir boste skrbeli za tehnično svetovanje in oblikovanje tehničnih rešitev projektantom, strankam, interni prodajni ekipi, kar vključuje:

  • skrb za obstoječo bazo projektantov, projektivnih birojev in za širjenje baze: zbiranje informacij o projektantih, birojih, njihovih aktivnostih (obstoječih in potencialnih novih projektih), tehnično svetovanje v zvezi s projektiranjem Hilti produktov
  • pripravljanje konceptov in izvedba analize projektov: izračun potenciala na določenem projektu pred začetkom aktivnosti, priprava terminskega plana za obdelavo in prodajo na projektu, vključevanje potrebnih resursov za uspešno izvedbo projektov.
  • pripravljanje ponudb na osnovi tehnične dokumentacije.
  • obiskovanje aktivnih gradbišč: občasna prisotnost na gradbiščih, kjer se kaže potencial za prodajo Hilti produktov
  • pripravljanje in izvedba internih in eksternih izobraževanj za že prodajane produkte ter za novo uvedene produkte
  • sodelovanje na področju tehnično-strokovnih zadev z vsemi zaposlenimi v podjetju.

Delo je občasno v pisarni, pogosto pa na terenu. Pred nastopom dela je predvideno obsežno uvajalno šolanje, zagotovljena je napredna mobilna računalniška podpora ter podpora ekipe izkušenih strokovnjakov iz Hilti podpornega centra za inženiring in produktni marketing, tako na lokalni kot na globalni ravni. Za dnevno uporabo je zagotovljena uporaba službenega vozila, računalnika in telefona.

V Hiltiju nenehno skrbimo za zadovoljstvo naših zaposlenih tako, da:

  • pripravimo vnaprej znan in tailor made »onboarding« program,
  • je vsem zaposlenim kjerkoli in kadarkoli na voljo obširna Hilti Online knjižnica, ki je zakladnica znanja in treningov,
  • redno izvajamo lastno anonimno raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih in na njenih izsledkih organiziramo izboljšave. Posledično je v letu 2020 zadovoljstvo zaposlenih doseglo indeks 90 od 100,
  • imamo oblikovne odlične kadrovske sisteme za podporo in razvoj zaposlenih. Naše vodje razvijamo znotraj podjetja zadovoljstvo zaposlenih pa se kaže tudi v doseženem 14 mestu GPTW lestvice, Europe's Top Employeer,
  • najboljši lahko hitro razvijejo svojo kariero tudi izven Slovenije,
  • organiziramo team building dogodke vsaj 2x letno,
  • vsem zaposlenim redno podajamo povratne informacije glede poslovanja podjetja,
  • stremimo k jasni in transparentni komunikaciji na vseh nivojih,
  • prisegamo na lasten time management in samostojnost pri opravljanju dela,
  • zagotavljamo ravnotežje med službenim in zasebnim časom,
  • nudimo konkurečno plačilo za uspešno opravljeno delo.

Smo vzbudili vašo pozornost? Ustrezne kompetence, ki jih iščemo pri bodočem sodelavcu za uspešno opravljanje dela so:

  • univerzitetna izobrazba strojne, gradbene, elektro ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 1 - 3 leta strokovnih delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu ali področju dela,
  • odlično razumevanje poslovnih procesov in visoko afiniteto do tehničnih produktov,
  • močne analitične in konceptualne sposobnosti,
  • odlične pisne, verbalne in prezentacijske veščine, tudi v angleškem jeziku,
  • tekoče znanje angleškega jezika,
  • odlično poznavanje dela z MS Office paketom,
  • predhodne izkušnje s tehničnim risanjem v za to specializiranih programih (npr. AutoCAD),
  • izkušnje s projektnim delom,
  • vozniško dovoljenje B kategorije. 

Če ocenjujete, da bi bil Hilti pravo podjetje za vas nam pošljite vašo prijavo skupaj z življenjepisom čim prej na e-naslov: urska.laznik@hilti.com.

SPECIALIST ZA HILTI STORITVE (m/ž)

Hilti Slovenija, d.o.o., ki je del mednarodne korporacije Hilti AG krepi področje storitev in v svoje vrste vabi novega sodelavca, ki bo kot specialist za storitve skrbel za analizo, svetovanje in implementacijo On!Track storitve in storitve najema orodja in strojev našim strankam.

Iščemo komunikativno, dinamično osebo, z zanimanjem za Software produkte in z navdušenjem nad digitalizacijo poslovanja. Osebo, ki razume osnove finančnega poslovanja podjetij (bilanca stanja in uspeha), principe in vrste leasinga in upravljanja najema.

Kot Specialist za Hilti storitve boste skrbeli za:

  • izvajanje poslovnih analiz stanja v podjetju naročnikov in iskali izboljšave v poslovanju
  • svetovanje vodstvenim delavcem naročnika
  • za prodajo in izvedbo poslovnega svetovanja naročnikom na področju Hilti storitev, s posebnim poudarkom na storitvah najema ter evidentiranja osnovnih sredstev,
  • izvajanje in koordiniranje procesov in dobaviteljev ob implementacijah sledenja osnovnih sredstev naročnikov,
  • tehnično svetovanje strankam med uporabo Hilti storitev,
  • prenos korporativnih smernic in storitvenih aplikacij v lokalno organizacijo (redna komunikacija s korporativnimi funkcijami)
  • skrb za izobraževanje sodelavcev na področju vsebine Hilti storitev.

Delo se opravlja na terenu in občasno v pisarni. Pred nastopom dela je predvideno obsežno uvajalno šolanje, zagotovljena je napredna mobilna računalniška podpora ter podpora ekipe izkušenih strokovnjakov iz Hilti Service oddelka na globalni ravni. Za dnevno uporabo je zagotovljena uporaba službenega vozila, računalnika in telefona.

V Hiltiju nenehno skrbimo za zadovoljstvo naših zaposlenih tako, da:

  • pripravimo vnaprej znan in tailor made »onboarding« program,
  • je vsem zaposlenim kjerkoli in kadarkoli na voljo obširna Hilti Online knjižnica, ki je zakladnica znanja in treningov,
  • redno izvajamo lastno anonimno raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih in na njenih izsledkih organiziramo izboljšave. Posledično je v letu 2020 zadovoljstvo zaposlenih doseglo indeks 90 od 100,
  • imamo oblikovne odlične kadrovske sisteme za podporo in razvoj zaposlenih. Naše vodje razvijamo znotraj podjetja zadovoljstvo zaposlenih pa se kaže tudi v doseženem 14 mestu GPTW lestvice, Europe's Top Employeer,
  • najboljši lahko hitro razvijejo svojo kariero tudi izven Slovenije,
  • organiziramo team building dogodke vsaj 2x letno,
  • vsem zaposlenim redno podajamo povratne informacije glede poslovanja podjetja,
  • stremimo k jasni in transparentni komunikaciji na vseh nivojih,
  • prisegamo na lasten time management in samostojnost pri opravljanju dela,
  • zagotavljamo ravnotežje med službenim in zasebnim časom,
  • nudimo konkurečno plačilo za uspešno opravljeno delo.

Smo vzbudili vašo pozornost? Ustrezne kompetence, ki jih iščemo pri bodočem sodelavcu za uspešno opravljanje dela so:

  • najmanj višješolska izobrazba ekonomske ali druge ustrezne smeri,
  • vsaj 2 - 3 leta strokovnih delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu ali področju dela,
  • izkušnje s projektnim delom, prenosom znanja, tehničnimi produkti, storitvami so zaželene,
  • sposobnost hitrega prepoznavanja potreb kupcev in podajanja rešitev,
  • močne analitične sposobnosti,
  • odlične pisne, verbalne in prezentacijske veščine,
  • spodobnost prezentiranja in argumentiranja,
  • tehnična naravnanost,
  • zelo dobro znanje angleškega jezika,
  • odlično poznavanje dela z MS Office paketom (zlasti Excel in PPT),
  • vozniško dovoljenje B kategorije.

Če ocenjujete, da bi bil Hilti pravo podjetje za vas nam pošljite vašo prijavo skupaj z življenjepisom čim prej na e-naslov: urska.laznik@hilti.com.