POPRAVILO STROJEV

POPRAVILO STROJEV

Zahtevajte popravilo kupljenIh ali Fleet strojev.

  • Prijavite se v svoj račun.
  • S seznama izberite stroje, ki jih želite poslati v popravilo. Če ne najdete svojega orodja ali želite pomoč pri registraciji/navigaciji po našem spletnem mestu, se obrnite na nas prek spodnje povezave za pomoč uporabnikom.

Zahteva za pomoč pri oddajanju zahtevka za popravilo stroja.

Če potrebujete pomoč pri oddajanju zahtevka za popravilo stroja, izpolnite spodnji obrazec. Povezali se bomo z vami po telefonu in vam zagotovili ustrezno pomoč.

VEČ INFORMACIJ

Da nebi prišlo do težav s prevzemom stroja na popravilo, upoštevajte ta pomemben korak!

  • Stroj mora biti pakiran tako, da prispe nepoškodovan. Pravilno pakiranje pomaga zaščititi vsebino med razvrščanjem in prevozom. Zato je prevzem paketov odvisen od načina pakiranja.
  • Blago, pakirano v škatle iz visokokakovostnega dvojnega kartona, odpornega na vlago, je običajno dobro zaščiteno. Zaščita vogalov, površin in robov je izjemno pomembna. Zaželene so nove škatle; rabljene škatle so primerne le za trajno blago. Težja kot je vsebina, bolj stabilna mora biti zunanja embalaža.
  • Hilti spodbuja krožno gospodarstvo, saj vrnjene Fleet stroje presoja glede možnosti ponovne uporabe. Obnovljene komponente, ki so podobne kakovosti kot nove, se lahko ponovno uporabijo pri popravilih. Hilti daruje orodja tudi v humanitarne ali izobraževalne namene. Če ponovna uporaba ni mogoča, Hilti stroje pošlje preverjenim partnerjem za recikliranje. Stranka izjavlja, da je bila o tem obveščena, z možnostjo, da se določeni deli ali komponente lahko ponovno uporabijo pri popravilih, in se s tem strinja.