HITRA POMOČ

Pomoč pri uporabi spletnega portala.

Kontaktirajte nas!

080 25 22

01 563 71 11

info@hilti.si
1.  Registracija po korakih - sem Hilti kupec

S podjetjem Hilti Slovenija sodelujem / sem sodeloval.

  1. Zgoraj desno kliknite Prijava ali Registracija
  2. Kliknite  Registriraj se.
  3. Izpolnite prazna polja, preberite Splošne pogoje  in zasebnost  ter kliknite Registriraj se.
  4. Potrdite registracijo s klikom na link, ki ste ga prejeli n vaš e-naslov.
  5. Kliknite na Prijava ali Registracija ter se prijavite.
  6. Zgoraj desno je sedaj viden vaš račun ter podatki podjetja.

Sedaj lahko uporabljate svoj Hilti spletni račun.

Podrobnejši opis postopka

2.  Registracija po korakih - moj prvi kontakt s podjetjem Hilti

S podjetjem Hilti Slovenija še nisem sodeloval.

  1. Zgoraj desno kliknite Prijava ali Registracija.
  2. Kliknite  Registriraj se.
  3. Izpolnite prazna polja, preberite Splošne pogoje  in zasebnost  ter kliknite Registriraj se.
  4. Potrdite registracijo s klikom na link, ki ste ga prejeli na vaš e-naslov.
  5. Kliknite na Prijava ali Registracija ter se prijavite.
  6. Zgoraj desno je sedaj viden vaš račun.
  7. Kliknite Moj profil.
  8. Izpolnite prazna polja in kliknite Ustvari novega kupca.
  9. Odjavie se in ponovno prijavite.
  10.  Zgoraj desno je sedaj viden vaš račun ter podatki podjetja.


Sedaj lahko uporabljate svoj Hilti spletni račun.

Podrobnejši opis postopka

3.  Kaj če pozabim geslo?

Spremeni svoje geslo in pridobi dostop do svojega Hilti spletnega računa.


  1. Zgoraj desno kliknite Prijava ali Registracija.
  2. Kliknite  na Pozabljeno geslo?.
  3. Vnesite vaš elektronski naslov.
  4. Kliknite na Zahtevajte novo geslo.
  5. Na vaš e-naslov ste prejeli link s katerim spremenite svoje geslo.



Podrobnejši opis postopka


4.  Kako preverim razpoložljivost zalog za takojšnje pošiljanje?


S postopkom razpoložljivosti zalog boste lahko pregledali zaloge željenih artiklov za pošiljanje na vaš naslov.

  1. Na nivoju artikla na desni kliknite Preverite razpoložljivost zalog.
  2. Spodaj kliknite Zaloga v skladišču.
  3. V desnem okencu lahko poizvedujete za poljubno količino artikla.
  4. Kliknite Preverite.
  5. Če artikel želite naročiti kliknite Dodajte v košarico.
 
Zelena zastava pomeni, da artikel je na voljo za pošiljanje (predvideni rok dostave je 2 delovna dneva od prejema potrditve naročila). Rumena pomeni, da artikel je na zalogi, vendar v omejenih količinah (čas dostave je lahko daljši za kompletno ali del naročila). Rdeč trikotnih s klicajem pa pomeni, da artikel trenutno ni na voljo za pošiljanje v željeni količini.

Podrobnejši opis postopka


5.  Kako naročiti prevzem stroja za servis na vašem naslovu?


Ne izgubljajte časa, naročite si prevzem stroja na vašem naslovu.

  1. Spodaj desno pod Koristnimi povezavami najdete Obrazec za prevzem stroja na servis.
  2. Na stroju najdete napis modela ter serijsko številko.
  3. Izpolnete obrazec (priporočljivo je, da na stroju najdete serijsko številko ter v obrazec vpišete težavo, zaradi katere stroj pošiljate na servis).
  4. Kliknite Pošlji.
  5. Sedaj smo dobili vašo zahtevo v obdelavo; v najkrajšem možnem času vam bomo na elektronski naslov poslali Potrdilo sprejema v PDF obliki.
  6. Potrdilo natisnete ter podpišete.
  7. Stroj zapakirate v škatlo ali kovček (ne prilagajte pribora ali baterij in polnilcev) ter priložite prej natisnjeno potrdilo.
  8. Stroj bo kurirska služba prevzela na željenem naslovu naslednji delovni dan.

Podrobnejši opis postopka


6.  Kako oddam hitro naročilo?


Hitro naročite vaše najljubše Hilti izdelke katerih šifro poznate!

  1. Spodaj desno najdite okno Hitro naročilo
  2. V okvirček vnesite šifro izdelka, ki ga želite naročiti, znak # ter število kosov.
  3. Kliknite Dodajte v košarico.
  4. Sedaj imate v Nakupovalni košarici vnešene izdelke.
  5. Kliknite Potrditev naročila.
  6. Preverite/spremenite naslov dostave.

Potrditev naročila boste prejeli na vaš elektronski naslov.


7.  Kje lahko spremljam svoja naročila?


Pregled vseh naročil, ki ste jih oddali.

  1. Prijavite se s klikom na Prijava ali Registracija
  2. Kliknite Moj račun.
  3. Na levi strani kliknite Moja naročila.
  4. Za ogled posameznega naročila kliknite na števiko naročila.


Podrobnejši opis postopka

Za vašo boljšo uporabniško izkušnjo smo na vašo napravo namestili piškotke. Nastavitve piškotkov lahko spremenite kadarkoli. V nasprotnem primeru sklepamo, da se s temi nastavitvami strinjate.