Družbena strategija

Hilti corporate strategy

NAŠA STRATEGIJA ZA PRIHODNOST - CHAMPION 2020

Champion 2020 je naslednje poglavje v naši družbeni strategiji s naslednjimi cilji:

  • Povečati tržni delež.

Še naprej razvijatitehnologijo, storitve in programsko opremo, ki bo drugačna in iztopajoča v primerjavi z ostalimi.

  • Ustvarjati vrednost in učinkovitost kapitala. To predstavlja dolgoročno vrednost rasti za naše podjetje in ne kratkoročne koristi.

Prizadevamo si za znatnopovečanje  rasti prodaje in pridobitvedodatnega tržnega deleža zaradi velikih naložb v prodajne zmogljivosti, storitve in razvoj izdelkov.

Toda, čeprav je Champion 2020 nova strategija, bo v večjem delu ostala enaka dosedanji:

  • Še vedno smo močno zavezani tesnemu in neposrednemu sodelovanju s strankami.
  • Še vedno želimo ustvariti raznoliko in vrhunsko tehnologijo, storitve in programsko opremo.
  • Še naprej bomo zagotavljali operativno odličnost.
  • Še vedno smo zavezani močni skrbni in uspešni podjetniški kulturi.
  • Naših 23.000 članov Hilti ekipe po vsem svetu je še vedno zavezanih k visoki zmogljivosti njih samih in njihovih ekip.

VEČ O HILTI

TEMELJNI NAMEN IN VREDNOTE

Gradnja boljše prihodnosti predstavlja središče vsega kar počnemo.

Preberi več

NAŠ POSLOVNI MODEL

Smo globalno podjetje, ki je prisotno v več kot 120 državah po celem svetu.

Preberi več